2014年2月5日星期三

L'avènement de la certification HP pratique d'examen HP2-E47 questions et réponses

Pass4Test vous permet à réussir le test Certification sans beaucoup d'argents et de temps dépensés. La Q&A HP HP2-E47 est recherchée par Pass4Test selon les résumés de test réel auparavant, laquelle est bien liée avec le test réel.

Pass4Test provide non seulement le produit de qualité, mais aussi le bon service. Si malheureusement vous ne pouvez pas réussir le test, votre argent sera tout rendu. Le service de la mise à jour gratuite est aussi pour vous bien que vous passiez le test Certification.

Code d'Examen: HP2-E47
Nom d'Examen: HP (Selling HP Value Support Services)
Questions et réponses: 58 Q&As

Les spécialistes d'expérience de Pass4Test ont fait une formation ciblée au test HP HP2-E47. Cet outil de formation est convenable pour les candidats de test HP HP2-E47. Pass4Test n'offre que les produits de qualité. Vous aurez une meilleure préparation à passer le test avec l'aide de Pass4Test.

Pass4Test est un site particulier d'offrir la formation à propos de test Certification IT. C'est un bon choix pour vous aider à réussir le test HP HP2-E47. Pass4Test offre toutes les informations et les documentations plus nouvelles qui peut vous donner plus de chances à réussir le test.

HP2-E47 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/HP2-E47.html

NO.1 How can HP Technology Services help your customers meet their business challenges?
A. by helping companies outsource their IT operations
B. by enabling processes that shorten time-to-market
C. by helping IT departments obtain the highest performing hardware
D. by enabling the introduction of new networking hardware
Answer: B

HP   HP2-E47 examen   HP2-E47 examen   HP2-E47   HP2-E47 examen

NO.2 What are the challenges for strategically managing virtualized IT environments? (Select two.)
A. security and system access issues
B. maintaining firmware, drive and software compatibility
C. the introduction of new mobile devices
D. optimizing desktop PC performance
E. the reduction of overall hardware prices
Answer: A,B

certification HP   certification HP2-E47   certification HP2-E47   certification HP2-E47   HP2-E47   HP2-E47

NO.3 In a HP Critical Service agreement, how quickly after the initial call to HP will a fault be repaired?
A. 1 hour
B. 6 hours
C. 12 hours
D. 48 hours
Answer: B

certification HP   HP2-E47   HP2-E47 examen   HP2-E47   HP2-E47

NO.4 What are the contributions of HP Technology Services in developing a customer's IT strategy?
(Select three.)
A. They help customers increase operations efficiency.
B. They help reduce reliance on IT.
C. They help customers accelerate service delivery.
D. They help customers accelerate adoption of tablet PCs.
E. They help customers move to local IT deployment.
F. They help customers enhance their operational flexibility.
Answer: A,C,F Explanation:

NO.5 What does HP Insight Remote Support services provide to customers.?
A. insight into the integration of their business processes
B. 24 x 7 remote system monitoring and fast accurate problem solving
C. flexible portfolio of support options
D. remote, off-site repair and fast accurate network use assessments
Answer: B

HP examen   HP2-E47   HP2-E47

NO.6 What is HP ¯ s r esponse t o t he need f o r I T t o enab l e success t h r ough evo l v i ng bus i ness m ode l s ,
technology advances, and a changing workforce?
A. enterprise-scale Windows deployment
B. high availability, UNIX based infrastructures
C. the Instant-On Enterprise
D. the HP Mission Critical Partnership
Answer: C

HP   HP2-E47   HP2-E47   HP2-E47   HP2-E47

NO.7 How does the customer pay for HP Proactive Select services?
A. Proactive Select Service Credits
B. on-off fixed payment
C. on a fault-by-fault basis
D. monthly contact payments
Answer: A

HP   HP2-E47   HP2-E47 examen   HP2-E47   HP2-E47

NO.8 According to IDC how much can deployment of HP ¯ s M i ss i on C riti ca l Se r v i ces r educe t he cos t o f
running mission critical IT?
A. 5%
B. 10%
C. 17%
D. 21%
Answer: C

HP examen   HP2-E47 examen   HP2-E47   HP2-E47 examen   HP2-E47

NO.9 How can HP Technology Services help customers optimize their IT infrastructure?
A. by implementing Factory Express Services
B. by rationalizing hardware and software support
C. by diversifying IT operations
D. by providing Performance Engineering Services
Answer: A

certification HP   HP2-E47   certification HP2-E47

NO.10 What is driving the need for HP Technology Services?
A. Localization and the growth of national business operations
B. the increasing need for smaller data centers
C. the increasing need for faster micro-processor speeds
D. the increase of on-line services and remote operations
Answer: D

HP examen   HP2-E47   HP2-E47 examen   certification HP2-E47   HP2-E47

L'équipe de Pass4Test autorisée offre sans arrêt les bonnes resources aux candidats de test Certification HP HP2-E47. Les documentations particulièrement visée au test HP HP2-E47 aide beaucoup de candidats. La Q&A de la version plus nouvelle est lancée maintenant. Vous pouvez télécharger le démo gratuit en Internet. Généralement, vous pouvez réussir le test 100% avec l'aide de Pass4Test, c'est un fait preuvé par les professionnels réputés IT. Ajoutez le produit au panier, vous êtes l'ensuite à réussir le test HP HP2-E47.

没有评论:

发表评论