2014年6月10日星期二

adwords-display adwords-reporting dernières questions d'examen certification Google et réponses publiés

On doit faire un bon choix pour passer le test Google adwords-display. C'est une bonne affaire à choisir la Q&A de Pass4Test comme le guide d'étude, parce que vous allez obtenir la Certification Google adwords-display en dépensant d'un petit invertissement. D'ailleur, la mise à jour gratuite pendant un an est aussi gratuite pour vous. C'est vraiment un bon choix.

Pass4Test est un fournisseur important de résume du test Certification IT dans tous les fournissurs. Les experts de Pass4Test travaillent sans arrêt juste pour augmenter la qualité de l'outil formation et vous aider à économiser le temps et l'argent. D'ailleur, le servie en ligne après vendre est toujours disponible pour vous.

Pass4Test est un site à offrir particulièrement la Q&A Google adwords-reporting, vous pouvez non seulement aprrendre plus de connaissances professionnelles, et encore obtenir le Passport de Certification Google adwords-reporting, et trouver un meilleur travail plus tard. Les documentations offertes par Pass4Test sont tout étudiés par les experts de Pass4Test en profitant leurs connaissances et expériences, ces Q&As sont impresionnées par une bonne qualité. Il ne faut que choisir Pass4Test, vous pouvez non seulement passer le test Google adwords-reporting et même se renforcer vos connaissances professionnelles IT.

Code d'Examen: adwords-display
Nom d'Examen: Google (Google Display Exam Practice Test)
Questions et réponses: 221 Q&As

Code d'Examen: adwords-reporting
Nom d'Examen: Google (Google Reporting and Analysis Exam Practice Test)
Questions et réponses: 211 Q&As

Le produit de Pass4Test que vous choisissez vous met le pied sur la première marche du pic de l'Industrie IT, et vous serez plus proche de votre rêve. Les matériaux offerts par Pass4Test peut non seulement vous aider à réussir le test Google adwords-display, mais encore vous aider à se renforcer les connaissances professionnelles. Le service de la mise à jour pendant un an est aussi gratuit pour vous.

Il y a nombreux façons à vous aider à réussir le test Google adwords-display. Le bon choix est l'assurance du succès. Pass4Test peut vous offrir le bon outil de formation, lequel est une documentation de qualité. La Q&A de test Google adwords-display est recherchée par les experts selon le résumé du test réel. Donc l'outil de formation est de qualité et aussi autorisé, votre succès du test Google adwords-display peut bien assuré. Nous allons mettre le jour successivement juste pour répondre les demandes de tous candidats.

Pass4Test est un site de vous ramener au succès. Pass4Test peut vous aider à promouvoir les connaissances essentielles pour le test Google adwords-reporting et passer le test à la première fois.

Si vous faites toujours la lutte contre le test Google adwords-reporting, Pass4Test peut vous aider à résoudre ces difficultés avec ses Q&As de qualité, et atteindre le but que vous avez envie de devenir un membre de Google adwords-reporting. Si vous avez déjà décidé à s'améliorer via Google adwords-reporting, vous n'avez pas aucune raison à refuser Pass4Test. Pass4Test peut vous aider à passer le test à la première fois.

adwords-reporting Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/adwords-reporting.html

NO.1 Google determines a quality score to evaluate keyword relevance. The higher the quality score, the
better the ad will perform for your site. There are several factors that go into determining your quality
score, which include your clickthrough rate, the relevance of your ad text, keyword, and what is the other
factor?
A. Domain name
B. History of Google AdWords
C. Negative keywords
D. Landing page
Answer: D

certification Google   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting

NO.2 You are a Google AdWords consultant for a client. You've created a Google AdWords campaign for
your client's website and you've identified 30 keywords for the campaign. You'd like to use a Google tool
to help you identify additional keywords through synonyms and different spellings.
What Google AdWords tool would you use?
A. Keyword Tool Supercharger
B. Google Analytics
C. Keyword Tool
D. AdWords Editor
Answer: C

Google examen   adwords-reporting   adwords-reporting   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting

NO.3 When you configure a new action for Google AdWords conversion tracking, there is a customized field
called "other" and four other tracking purpose fields. Which of the following is not a valid tracking purpose
for conversion tracking?
A. Download
B. Signup
C. View of a key page
D. Purchase/Sale
Answer: A

Google examen   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen

NO.4 You are trying to determine the return on investment for a Google AdWords campaign for a client.
Which of the following is the correct formula for finding the return on investment for Google AdWords.?
A. (Revenue from sales - Advertising costs)/Revenue from Sales
B. (Revenue from sales - Advertising costs)/Duration of Ad
C. (Revenue from sales - Advertising costs)/Advertising costs
D. (Revenue from sales - Advertising costs)
Answer: C

Google examen   adwords-reporting   adwords-reporting   adwords-reporting examen

NO.5 Holly is the webmaster for her company's website and she would like to install and configure Google
Analytics. She has configured her website for the Google Analytics code but is uncertain on what pages
she should install the tracking code. Where does Holly need to install the Google Analytics code ga.js in
her website?
A. On her home page
B. On her index page
C. On her Google Analytics destination URL
D. On every page of her website
Answer: D

certification Google   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen   adwords-reporting

NO.6 You are a Google AdWords consultant for your client and you're helping them optimize their Google
AdWords ads to increase their return on investment. Google recommend three optimization approaches
to increase return on investment. Which of the following is NOT an activity that you should do to improve
ROI for your client's ads?
A. Define a clear call-to-action
B. Filter out unqualified clicks
C. Relate ads to their landing pages
D. Include deals and benefits
Answer: D

Google   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting

NO.7 Joan is about to enroll in the Google AdWords for her travel agency for her European business. She
wants to target clients throughout Europe using English, Spanish, French, and Flemish ads.
Which of the following is the best advice you could offer Joan about Google AdWords, to target multiple
languages?
A. Create four ads - one for each language.
B. Create four ad groups - one for each language.
C. Create four campaigns - one for each language.
D. Use English only, as it's the most common of the four languages she's targeting.
Answer: C

Google examen   adwords-reporting examen   adwords-reporting   certification adwords-reporting

NO.8 In Google AdWords there are two places where you can see the information for the Placement
Performance Report. The first is through the Reporting tab and the actual Placement Performance report.
Where else can you see the information in the Placement Performance Report in Google AdWords?
A. You can have the report emailed to you in .csv format.
B. You can see the details on your Keywords tab.
C. You can see the details on your Account Performance Tab.
D. You can see the details on the Networks tab.
Answer: D

certification Google   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting

没有评论:

发表评论