2014年7月1日星期二

Pass4Test offre de Google adwords-fundamentals adwords-reporting matériaux d'essai

Le test Certificat Google adwords-fundamentals est bien populaire pendant les professionnels IT. Ce Certificat est une bonne preuve de connaissances et techniques professionnelles. C'est une bonne affaire d'acheter une Q&A de qualité coûtant un peu d'argent. Le produit de Pass4Test vise au test Certification Google adwords-fundamentals. Vous allez prendre toutes essences du test Google adwords-fundamentals dans une courte terme.

Pass4Test est un catalyseur de votre succès de test Google adwords-reporting. En visant la Certification de Google, la Q7A de Pass4Test avec beaucoup de recherches est lancée. Si vous travillez dur encore juste pour passer le test Google adwords-reporting, la Q&A Google adwords-reporting est un bon choix pour vous.

Est-ce que vous vous souciez encore pour passer le test Google adwords-fundamentals? Pourquoi pas choisir la formation en Internet dans une société de l'informatique. Un bon choix de l'outil formation peut résoudre le problème de prendre grande quantité de connaissances demandées par le test Google adwords-fundamentals, et vous permet de préparer mieux avant le test. Les experts de Pass4Test travaillent avec tous efforts à produire une bonne Q&A ciblée au test Google adwords-fundamentals. La Q&A est un bon choix pour vous. Vous pouvez télécharger le démo grantuit tout d'abord en Internet.

Code d'Examen: adwords-fundamentals
Nom d'Examen: Google (Google Search Fundamentals Exam Practice Test)
Questions et réponses: 160 Q&As

Code d'Examen: adwords-reporting
Nom d'Examen: Google (Google Reporting and Analysis Exam Practice Test)
Questions et réponses: 211 Q&As

La Q&A Google adwords-reporting est étudiée par les experts de Pass4Test qui font tous effort en profitant leurs connaissances professionnelles. La Q&A de Pass4Test est ciblée aux candidats de test IT Certification. Vous voyez peut-être les Q&As similaires dansn les autres site web, mais il n'y a que Pass4Test d'avoir le guide d'étude plus complet. C'est le meilleur choix à s'assurer le succès de test Certification Google adwords-reporting.

Vous serez impressionné par le service après vendre de Pass4Test, le service en ligne 24h et la mise à jour après vendre sont gratuit pour vous pendant un an, et aussi vous allez recevoir les informations plus nouvelles à propos de test Certification IT. Vous aurez un résultat imaginaire en coûtant un peu d'argent. D'ailleurs, vous pouvez économier beaucoup de temps et d'efforts avec l'aide de Pass4Test. C'est vraiment un bon marché de choisir le Pass4Test comme le guide de formation.

On doit faire un bon choix pour passer le test Google adwords-fundamentals. C'est une bonne affaire à choisir la Q&A de Pass4Test comme le guide d'étude, parce que vous allez obtenir la Certification Google adwords-fundamentals en dépensant d'un petit invertissement. D'ailleur, la mise à jour gratuite pendant un an est aussi gratuite pour vous. C'est vraiment un bon choix.

Vous Google adwords-fundamentals pouvez télécharger le démo Google adwords-fundamentals gratuit dans le site Pass4Test pour essayer notre qualité. Une fois vous achetez le produit de Pass4Test, nous allons faire tous effort à vous aider à réussir le test à la première fois et vous laisser savoir qu'il ne faut pas beaucoup de travaux pour réussir ce que vous voulez.

adwords-reporting Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/adwords-reporting.html

NO.1 You are a Google AdWords consultant to a company that sells magic tricks, stage props, and costumes
for theatres. Their website is robust, full of good articles and keywords, and
wellorganized.
As their new Google AdWords consultant, which one of the following AdWords strategies would you
recommend for their different lines of products?
A. Create separate campaigns for product line: one for magic tricks, one for stage props, and one for
costumes.
B. Create one campaign for all of their products to maximize ad exposure.
C. Create a campaign based on their products and use placements to target their audience.
D. Create keywords that are specific to purchasing magic tricks, stage props, or costumes.
Answer: A

certification Google   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   adwords-reporting

NO.2 Mark is configured Google Analytics for his blog. Mark does not sell any products on his blog as he
uses it to market his public speaking business. Mark would, however, like to assign a dollar value for
customers that complete the 'contact me' field on his website to track return on investment for the
marketing he has done to bring people to the site. If Mark considers each lead worth $50 what field in the
configuration of the goals in Google Analytics would Mark add the $50 value to?
A. Mark does not have an e-commerce enabled website he would not be able to track dollar amounts
through Google Analytics.
B. Mark can enter 2500 in the 'metric goal' field in the Google Analytics configuration and then choose
"dollars" in the currency value.
C. Mark can simply enter $25 in the 'goal value' field in the Google Analytics configuration of the goal he
has created for the 'contact me' form on his website.
D. Mark does not have an e-commerce enabled website but he can enter 25 in the "goal
completion" field and know the points are actually $25 towards his ROI.
Answer: C

Google   adwords-reporting   adwords-reporting   adwords-reporting

NO.3 Which of the following statements best describes the relationship between Google AdWords and the
quality score?
A. The higher a keyword's Quality Score, the lower the price you pay for each click and the better its ad
position.
B. The lower a keyword's Quality Score, the lower the price you pay for each click and the better its ad
position.
C. The higher a keyword's Quality Score, the better its ad position.
D. The higher a keyword's Quality Score, the higher the price you pay for each click and the better its ad
position.
Answer: A

Google   adwords-reporting examen   adwords-reporting examen   adwords-reporting

NO.4 You are a Google AdWords consultant for a client. You've created a Google AdWords campaign for
your client's website and you've identified 30 keywords for the campaign. You'd like to use a Google tool
to help you identify additional keywords through synonyms and different spellings.
What Google AdWords tool would you use?
A. Keyword Tool Supercharger
B. Google Analytics
C. Keyword Tool
D. AdWords Editor
Answer: C

certification Google   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen   adwords-reporting   adwords-reporting examen

NO.5 When you configure a new action for Google AdWords conversion tracking, there is a customized field
called "other" and four other tracking purpose fields. Which of the following is not a valid tracking purpose
for conversion tracking?
A. Download
B. Signup
C. View of a key page
D. Purchase/Sale
Answer: A

Google   certification adwords-reporting   adwords-reporting   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting

NO.6 Joan is about to enroll in the Google AdWords for her travel agency for her European business. She
wants to target clients throughout Europe using English, Spanish, French, and Flemish ads.
Which of the following is the best advice you could offer Joan about Google AdWords, to target multiple
languages?
A. Create four ads - one for each language.
B. Create four ad groups - one for each language.
C. Create four campaigns - one for each language.
D. Use English only, as it's the most common of the four languages she's targeting.
Answer: C

certification Google   adwords-reporting examen   certification adwords-reporting   adwords-reporting

NO.7 You are a Google AdWords consultant for your client and you're helping them optimize their Google
AdWords ads to increase their return on investment. Google recommend three optimization approaches
to increase return on investment. Which of the following is NOT an activity that you should do to improve
ROI for your client's ads?
A. Define a clear call-to-action
B. Filter out unqualified clicks
C. Relate ads to their landing pages
D. Include deals and benefits
Answer: D

certification Google   certification adwords-reporting   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen   adwords-reporting

NO.8 You are trying to determine the return on investment for a Google AdWords campaign for a client.
Which of the following is the correct formula for finding the return on investment for Google AdWords.?
A. (Revenue from sales - Advertising costs)/Revenue from Sales
B. (Revenue from sales - Advertising costs)/Duration of Ad
C. (Revenue from sales - Advertising costs)/Advertising costs
D. (Revenue from sales - Advertising costs)
Answer: C

Google examen   certification adwords-reporting   adwords-reporting examen

没有评论:

发表评论